Na początek z Wolverhampton
Na inaugurację sezonu 2018/19 Everton zagra na wyjeździe z Wolverhampton.

Sierpień:
- 11.08.2018 16:00 - Wolverhampton Wanderers (w)
- 18.08.2018 16:00 - Southampton FC (d)
- 25.08.2018 16:00 - AFC Bournemouth (w)

Wrzesień:
- 01.09.2018 16:00 - Huddersfield Town (d)
- 15.09.2018 16:00 - West Ham United (d)
- 22.09.2018 16:00 - Arsenal FC (w)
- 29.09.2018 16:00 - Fulham FC (d)

Październik:
- 06.10.2018 16:00 - Leicester City (w)
- 20.10.2018 16:00 - Crystal Palace (d)
- 27.10.2018 16:00 - Manchester United (w) [więcej]
Więcej Komentarze: 6
| Dodano 14 Jun 2018 21:40 przez cahill

Powered by CuteNews
Huddersfield - Everton: zapowiedź
W sobotę 28 kwietnia Everton wyjedzie na Kirklees Stadium, gdzie zmierzy się z Huddersfield. Początek spotkania o godzinie 16:00.

W ekipie The Toffees niepewni występu są Leighton Baines, który w starciu z Newcastle doznał dość poważnego rozcięcia głowy, Morgan Schneiderlin, który w tym samym meczu zszedł zaraz po przerwie z urazem mięśniowym, a także Dominic Calvert-Lewin, który narzeka na lekki uraz pleców.

W Huddersfield zabranie Toma Ince'a ze względu na uraz uda. Kontuzjowani są też Elias Kachunga, Danny Williams i Michael Hefele.

W poprzedniej kolejce Everton wygrał u siebie z Newcastle 1-0, a Huddersfield pauzowało, gdyż ich rywal, Chelsea, grała w tym czasie w półfinale FA Cup. W pierwszym meczu obu ekip The Toffees wygrali 2-0.
Komentarze: 28
| Dodano 27 Apr 2018 20:53 przez cahill
by mejsafi @ 13 May 2018 11:06
Co do Lookmana to trzeba uznać, że wykonał dobrą robotę. Właśnie po to go wypożyczyliśmy. Nie zdziwię się jak RB spróbuje go od nas odkupić a my oddamy go bez żalu. Co moim zdaniem będzie dużym błędem.
by Charlie @ 13 May 2018 06:51
@G-hug

Gwiazdą, bo strzelił 3 bramki ogórkom z Bundesligi? xd Ogólnie uwielbiam, jak jakiś nasz piłkarz na wypożyczeniu przez dłuższy czas nie łapie się nawet do składu albo gra ogony i wtedy jest kompletna cisza, po czym nagle strzeli jedną bramkę i zaraz podnoszą się lamenty, że po co w ogóle został wypożyczony.
by Ossie1878 @ 12 May 2018 17:45
Tyle ,ze ostatnia bramke zdaje sie strzelil z karnego 16 grudnia przeciwko lfc. Jak strzelal bramki to radzlilismy sobie gorzej. 2 czesc sezonu lepsza niz 1. NIC nam te gole w zasadzie nie Daly ,chyba ze ktos sie uprze ze bez niego spadlismy. Blokowal miejsce innym. Nich odchodzi.
by G-hug @ 12 May 2018 16:46
Lookman stał się gwiazdą Bundesligi
by mejsafi @ 12 May 2018 11:56
@Mariusz zgadzam się z Tobą. Na plus jest to, że jako jeden z niewielu nie bał się grać w piłkę. Z taką taktyką i tak wieloma pokrakami na boisku - nie był w stanie wycisnąć z siebie zbyt dużo.
by mejsafi @ 12 May 2018 11:54
Ciekawi mnie tylko jak uzasadnią jego odejście do USA.
Tyle było szumu gdy wrócił. Tak gadał jak mu tu dobrze, a oni gadali o tym jak się cieszą i jaki będzie miał wpływ na klub.
by Mariusz01 @ 12 May 2018 09:33
Rooney owszem notował straty, ale także jako JEDYNY z Naszych pomocników próbował brać ciężar rozgrywania na siebie (zwłaszcza w tej pierwszej części sezonu).
by mejsafi @ 11 May 2018 20:40
To nie jest tak że Rooney grał słabo bo nie strzelił wystarczającej ilości bramek bądź mało asystował. Każdy kto oglądał co najmniej połowę meczy w jego wykonaniu w tym sezonie wie, że problemem były koszmarne straty w środku pola, które tylko cudem w większości przypadków nie kończyły się bramką czy beznadziejne podania nie wnoszące nic ciekawego do gry. Rooney absolutnie nic nie wnosił do gry ofensywnej a w defensywie jest zbyt cienki (nigdy nie był rewelacyjny, ale nikt wcześniej tego od niego nie wymagał). Odniosłem wrażenie że on gra tylko dlatego że jest Rooneyem, ikoną klubu, magicznym powrotem na Merseyside. Kimś kto ma być liderem. Każda inny zawodnik (patrz: Klaassen) nie miałby szans żeby załapać się do składu z taką grą.
Inna sprawa, że może gdyby grał w ataku a nie jako DM to wyglądałby inaczej.
by Mariusz01 @ 11 May 2018 06:20
Początek sezonu miał bardzo fajny, drugą część już znacznie słabszą, ale tak jak to ktoś wspomniał i tak zrobił w tym sezonie więcej niż się po nim spodziewaliśmy. Przyszedł za darmo (teoretycznie, bo pensja kolosalna), a teraz możemy za niego 12 mln wziąć, więc można powiedzieć, że to dobry interes.
Priorytetem jest u Nas trener. OStatnio czytałem plotki o Sérgio Conceição. Ktoś widział jak drużyny grają pod jego wodzą? Nadawałby się do Nas?
by Ossie1878 @ 10 May 2018 21:26
Do charlie:Tylko bierz pod uwage,ze gdyby ktos inny gral za rooneya to mialby jakis wklad w wynik.np niasse ktory byl w odstawce przez koemana. Zapewne cos by strzelil,ale to tylko gdybanie.nie da sie sprawdzic Ile w tych meczach mielibysmy punktow gdyby zamiast rooneya gral niasse. Byc moze mniej lub wiecej.to niesprawdzalne mozemy tylko gdybac.ale zgadzam sie ,ze pocztek sezonu mial przyzwoity.
by countyroad @ 10 May 2018 20:21
slawek ma te dni laughing
by countyroad @ 10 May 2018 20:20
niech spierdala
by Charlie @ 10 May 2018 19:29
Jeśli chodzi o Rooneya, to szczerze i tak ten sezon mu wyszedł lepiej niż większość przypuszczała. Przecież pierwszą połowę sezonu miał całkiem dobrą, przynajmniej jeśli chodzi o liczby i w sumie gdyby nie on, to mielibyśmy aż 3 punkty po 10 kolejkach... A im dalej w sezon tym rzucany dalej i dalej od swojej nominalnej pozycji więc nie dziwota, że i strzelać przestał, jak momentami grał najbardziej cofniętego pomocnika. Myślę, że mógłby w klubie i nawet z 2 sezony jeszcze pokopać, ale na pewno nie w roli gwiazdy grającej w każdym spotkaniu po 70+ minut, więc pewnie wybierze USA.
by Ossie1878 @ 10 May 2018 18:56
W dodatku krazy wiadomosc na necie ,ze jest bliski porozumienia z DC United ,wiec chyba odejdzie. To moim zdanie dobra wiadomosc.
by Ossie1878 @ 10 May 2018 18:40
A tak poza tym czemu rooneya tak bronisz?sadzisz ze w nastepnym sezonie odpali I poprowadzi nas do top4 lub jakis puchar ligi lub anglii? Ja w to nie wierze! Spedzil najlepsze Lata kariery w mu utd ,tam sie zasluzy I wrocil do nas niewiem po co? Jest na rowni pochylej I moze miec jedynie przeblyski geniuszu pilkarskiego moim zdaniem. W dodadtku calowal herb mu .
by Ossie1878 @ 10 May 2018 18:32
Do Charlie : chyba masz racje ,bo myslalem ze to appreciation jest do zawodnikow od od kibicow za postawe przez ten sezon. sad
Do slawek:rozwazam kibicowanie Everton ladies ,moze maja wiecej jaj. gdybym tak powiedzial o bainesie ,colemanie czy Tim cahillu to moglbys mnie mieszac z blotem. A runej to zdrajca I tyle. Skoro wrocil to niech da nam jakosc , a nie wyszedl mu wybitnie jeden mecz I jeden strzal I zgarnal za to 2 nagrody. W gruncie rzeczy nie Dal nam NIC ,no chyba ze ktos sadzi ,bez niego nie utrzymalibysmy sie.to niech go wielbi za wklad w utrzymanie. Na 4 Karne ,2 zmarnowal o Ile dobrze pamietam , a poza tym tylko blokowal miejsce mlodym graczom.taki Baines gdyby naciskal na zarzad to juz dawno by go nie bylo, wystarczy przypomniec smiechu warta I ublizajaca oferte man utd.on moglby liczyc na znacznie wieksza wyrozumialosc.
by Charlie @ 10 May 2018 13:41
Tak samo jak klub odchodzi powoli od motta NSNO, tak samo czytając wypowiedzi fanów nie przychodzi w ogóle na myśl, że Everton to "The People's Club". Zostali sami buce i malkontenci. Te kółeczko, co robią piłkarze na koniec sezonu jest formą podziękowania DLA KIBICÓW za wsparcie w kończących się rozgrywkach, a nie moment chwały dla zawodników, przynajmniej nie po takim sezonie. I szczerze jestem ci w stanie przyklasnąć, że tego kółeczka nie powinno w tym sezonie w ogóle być, bo nie wiem za jakie "wsparcie" piłkarze powinni być wdzięczni.
by slawek1 @ 10 May 2018 13:35
To może wybierz sobie inny klub,kretynie?Przestań pierdolić i odwal się od Rooneya,pusty łbie!
by Ossie1878 @ 10 May 2018 13:26
Tu trzeba trenera ktory wpoi naszym grajkom walecznosc I ambicje. Wlaczy suszarke niczym ferguson.nawet Duncan wtopil sie w to towarzystwo bez ambicji.
by Ossie1878 @ 10 May 2018 13:09
Po oststnio meczu sezonu na GP Niall miejsce lap of appreciation ! Pytam sie za co kurwa? Za wynik ponizej oczekiwan.wydalismy na transfery w ciul kasy.nie wyszlismy z grupy LE I nie awansowalismy do koeljnych rozgrywek europejskich. A ci sie ciesza jakbysmy byli w top 4 ,czy mieli w perspektywie puchar anglii w finale.a Tu chujnia zarowno w pucharze ligii ,czy anglii. Ten klub nie ma mentalnosci zwyciezcow. W dodatku no trophy big Sam uskrzydlony oststnimi ,,super wynikami,, przebakuje o checi pozostania na koelejny sezon, obdarowany na dixie zdrajca runej takze. By to chuj strzelil. Koelejny sezonu w dupe sie szykuje , a mlodziez tez szansy nie dostawala za bardzo,mimo ze w zasadzie od od dawna o nic nie walczylismy.
by WolaEFC @ 05 May 2018 16:46
A Lookman dwie bramy zasadził już a dopiero 2 polowa...
by Mariusz01 @ 04 May 2018 06:07
Aby u Nas byłą taka walka potrzebujemy trenera z pasją, takiego który tą walkę zaszczepi w piłkarzach.
U Nas niestety nawet jak stracimy bramkę na 0-1 to zawodnicy często spuszczają głowy i uznają mecz za przegrany (zwłaszcza jeśli jest to mecz z kimś z top6)
by Ossie1878 @ 02 May 2018 23:11
Jordan Pickford pilkarzem sezonu , a zdrajca Shrek z Golem sezonu Vs whu I najlepszym indywidualnym wystepem przeciwko 1 druzynie Vs whu . Mam nadzieje ,ze te 2 nagrody dla niego I to ze jest naszym najlepszym strzelcem nie spowoduja jego pozostanie na nastepny sezon.dominic calvert lewin mowil na poczatku sezonu o rooneyu ze jest osoba od ktorej mozna sie czegos nauczyc I ze nie jest zlym mentorem .ja nie widze jego progresu,a wrecz delikatny regres formy w porownaniu z 1 czescia sezonu. Shrek to tylko wielkie nazwisko ,najlepszy strzelec anglii I najwiecej wystepow(choc zdaje sie ,ze nigdy z nia nie dotarl do przynajmniej polfinalu wielkiej imprezy)w dodatku zaslugi dla czerwonego gejczesteru.jest anglikiem,naszym wychowankiem(zdrajca!!!) , najbardziej rozpoznawalnym naszym grajkiem i najbogatszym zapewne,stad lizusostwo wobec niego i boja sie go ruszyc.on jest na rowni pochylej I tylko przeblyski dawnego siebie bedzie mial najpewniej.to postac tragiczna dla nas jak dla mnie.
Marzy mi sie u nas wola walki jaka ma as Roma co pokazali w lm ,u nas byloby zniechecenie,pogodzenie z z losem,olewka I bronienie wyniku.big Sam tego chyba nie potrafi wpoic grajkom. Chyba ani raz nie odwrocilismy losow meczu ,czyli przegrywajac wygralismy pod jego wodza.
by countyroad @ 28 Apr 2018 22:29
Sam wykonał zadanie (utrzymanie) z dużą nawiązką. Teraz łatwo jest mu cisnąć ale patrząc na rywali w swojej klasie (np Moyes, Hughes, Benitez, Puel) to wciągnął ich nosem. W pełni zasłużył na kosmiczny hajs, pożegnanie się z nim w lecie to będzie win-win situation i certyfikat na kolejną robotę dla Allardyce'a, którą dostanie zapewne nie jedną kiedy będzie obejmował w grudniu drużynę ze strefy spadkowej i będzie gwarancją utrzymania. z drugiej strony nie mamy z nim szansy rywalizować z dużymi chłopcami o top 6
by Charlie @ 28 Apr 2018 20:09
Główny zarzut w jego kierunku, to te nieszczęsne letnie okienko, gdzie priorytety transferowe padły kompletnie nie tam gdzie powinny, ale po pierwsze, to nie chce mi się wierzyć, że wszystko co się w tym okienku wydarzyło i to jakich graczy pozyskaliśmy, jest wyłącznie tylko i tylko jego zasługą, a po drugie, mam nadzieję (być może złudną), że wyciągnęli z niego naprawdę sporą lekcję i nadchodzące okienko wyjdzie nam zdecydowanie lepiej.
by Charlie @ 28 Apr 2018 20:03
Generalnie łatwo jest mieszać Walsha z błotem, ale mam wrażenie, że gdy przychodzi do dyskusji na jego temat, to ludzie pamiętają tylko te gorsze transfery. Jak jeszcze przebywaliśmy w okolicach strefy spadkowej, to sam się modliłem, by on już nigdy nie miał okazji w naszych transferach mieszać palców, a przecież zakontraktował naprawdę wielu dobrych zawodników, zarówno tych już "gotowych" jak i perspektywicznych: Gueye, Lookman, Pickford, Vlasic, Tosun, Walcott, Siggy. Keane też się w końcu stabilizuje, zobaczymy czy Onyekuru wypali, ale zapowiada się obiecująco. Morgan na początku był świetny, ale ostatnio też coraz lepiej wygląda, Bolasie paskudna kontuzja, ale czuję, że w przyszłym sezonie wróci już do tego swojego "czarowania". Nie każdy transfer wypalił, ale tak już niestety wygląda, jak się zaczyna szastać pieniędzmi, ekipy z topu też co chwilę wyrzucają grube miliony w błoto, to już nie czasy, gdzie Moyes osobiście obserwuje jakiegoś gracza przez pół roku zanim zdecyduje się go pozyskać, bo każdy grosz się liczy. Plus patrząc na przykład Niasse, to kto wie, może któryś z tych niewypałów nagle się odrodzi i jeszcze nam trochę dobrego przyniesie.
by Mariusz01 @ 28 Apr 2018 18:44
Dane mi było obejrzeć tylko pierwsze 45 minut, więc nie wiem jak gra wyglądała po przerwie, ale w pierwszej połowie na plus zasługiwali: Tosun (za gola), Gana (jak zwykle walczył i czyścił w środku), Coleman (pozostaje żałować, że nie był zdrów przez cały sezon) i Jagielka (gra jak za swoich najlepszych lat), reszta już powoli myślała o wakacjach.
Ten sezon trzeba jak najszybciej zakończyć, podziękować Samowi za wykonanie zadania (utrzymanie) i poszukać trenera ze świeżym spojrzeniem, no i porządnego dyrektora sportowego (żeby Nasze transfery miały "ręce i nogi") :)
by Mariusz01 @ 28 Apr 2018 15:24
Vlasić w "jedenastce":)
Autor:
E-mail: (opcjonalnie)
Emoty: smile wink wassat tongue laughing sad angry crying efc1 efc2 efc3 efc4 

Dodawanie komentarzy tylko dla zarejestrowanych użytkowników:
rejestracja

| nie pamiętaj


«Wróć do newsów

Redakcja www.EvertonPoland.com nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych przez użytkowników komentarzy, które są własnością ich autorów.